Alles draait om georganiseerd samenwerken
Plan the work, work the plan
Is het op tijd uitvoeren van alle werkzaamheden in de dossierbehandeling essentieel? Dan is CASER Yellow Edition dé oplossing. Alles draait om georganiseerd samenwerken. Met CASER Yellow Edition is het mogelijk om met meerdere mensen moeiteloos samen te werken aan het beantwoorden van klantvragen. Je wordt actief geholpen in het volgen van de afgesproken optimale werkwijze.
CASER ondersteunt je gehele klantbediening, geeft je inzicht in alle gegevens die je daarbij nodig hebt en stelt je in staat om al je werk vanuit één systeem te plannen en uit te voeren.
Overzichtelijk
Altijd inzicht in alle
afspraken en openstaande taken
Snel
Alle case informatie op 1 plek,
volledig doorzoekbaar
Volledig
Gekoppeld met klantgegevens
en agendasystemen
CASER Yellow Edition heeft alle functionaliteit van de Blue Edition, aangevuld met agenda functionaliteit om afspraken en taken op specifieke tijdstippen te plannen. Daarnaast voorzien van de mogelijkheid tot het werken met draaiboeken en standaardprocessen zodat alle taken in het proces automatisch worden aangemaakt, gepland en gevolgd kunnen worden.
De Yellow Edition kent specifieke afscherming van dossiers op basis van vertrouwelijkheid of medische inhoud. Het is mogelijk om specifieke vervangers voor terugbelafspraken en overige werkzaamheden in te stellen, gekoppeld aan de juiste toegangsrechten.
Voordelen van CASER Yellow Edition
Ongeëvenaard gebruikersgemak
Het registeren van een case is binnen CASER heel eenvoudig. Door vooraf goed te bepalen op welke vragen allemaal antwoord moet worden gegeven, wordt een medewerker uitstekend ondersteund in het compleet vastleggen van een nieuw klantverzoek. Elke case wordt bij intake voorzien van de juiste classificatie zodat deze in het vervolg door de meest geschikte medewerker kan worden behandeld.
Koppeling met agenda
Door je persoonlijke agenda (bijvoorbeeld die van Microsoft Outlook) te koppelen aan CASER, wordt het mogelijk om álle afspraken en taken in 1 overzicht bij elkaar te hebben. Je kunt taken zelfs gemakkelijk naar het juiste tijdstip in de agenda slepen. Zo weet je op elk moment van de dag wat er van je verwacht wordt, en mis je nooit een klantafspraak.
Terugbelnotities
Als een klant belt over een case die behandeld wordt door een collega, dan kun je snel een terugbelafspraak maken in de agenda van die collega. Zelfs met alleen de naam van de klant kun je snel de juiste case en dus de juiste collega vinden. Zo kost het opvangen van inkomende telefoontjes voor elkaar nauwelijks tijd. Ook als je werkt met een afdeling klantenservice is deze functionaliteit onmisbaar.
Vervanging van collega’s
In CASER Yellow Edition zijn inzagerechten in dossiers en regels over vervanging nauwkeurig in te stellen. Zo weet je altijd wie jouw vervangers zijn en voor wie jij de vervanger bent. Of het nu gaat om plotselinge afwezigheid door ziekte of geplande afwezigheid in verband met verlof: het is altijd direct duidelijk wie de juiste collega’s zijn om klanten te woord te staan en te helpen. En omdat mail altijd rechtstreeks in CASER binnenkomt, is het niet meer noodzakelijk om collega’s toegang te geven tot je persoonlijke mailbox.
Inzicht in taken van collega’s
CASER Yellow Edition biedt inzicht in alle taken die je hebt uitgezet bij collega’s zodat je precies weet wat je nog van wie kunt verwachten en wanneer dat verwacht wordt. Samenwerken was nog nooit zo makkelijk.
Eenvoudige case-layout
Elke case heeft in de basis dezelfde eenvoudige en overzichtelijke indeling en opbouw zodat je als gebruiker snel weet waar je welke informatie kunt vinden. Wel is het mogelijk om voor specifieke casetypes heel specifieke informatie vast te leggen en te tonen. Standaard wat standaard kan, specifiek waar het nodig is.
Draaiboeken en workflows
Het is mogelijk om voor elk casetype specifieke draaiboeken te modelleren. Met zo’n draaiboek wordt een medewerker geholpen om de juiste werkzaamheden op het juiste moment uit te voeren. Alle taken die voor de afhandeling van een klantvraag moeten worden uitgevoerd, worden volgens een vooraf bepaald schema en in onderlinge afhankelijkheid gepland en uitgevoerd. Zo is ook eenvoudig te monitoren in welk stadium van afhandeling de cases zich bevinden.
Snel en gemakkelijk corresponderen
Uiteraard kunnen vanuit CASER mails en poststukken worden verstuurd. Uniek aan CASER is dat dat ook volledig multi-label of multi-brand kan worden ingericht. Zo wordt voor elke klant altijd de juiste schrijfstijl en het juiste sjabloon gebruikt. Standaardteksten zijn per casetype in te richten zodat een medewerker altijd alleen de relevante teksten krijgt aangeboden.
Koppelen en splitsen
In de Yellow Edition is het mogelijk om verbanden te leggen tussen verschillende cases. Bijvoorbeeld omdat de cases betrekking hebben op hetzelfde probleem maar voor verschillende klanten, of omdat de ene case het vervolg is op een andere. Het is ook mogelijk om tijdens de behandeling cases te splitsen, als blijkt dat de oorspronkelijke klantvraag eigenlijk bestaat uit twee apart te behandelen vragen. De koppeling is altijd inzichtelijk en je schakelt moeiteloos van de ene naar de andere case.
Persoonlijke dashboards
De startpagina van elke gebruiker is een persoonlijk in te richten dashboard met álle widgets die je nodig hebt om in één oogopslag overzicht te hebben over je werkdag. Zo heb je bijvoorbeeld direct inzage in je agenda, je taken en je vervangers.
CASER is volledig naar wens in te richten
Voor alle edities van CASER geldt: vrijwel alle elementen kunnen met behulp van configuratie worden aangepast aan de specifieke omstandigheden van de gebruikersorganisatie. Zonder te programmeren. De beheerders in de gebruikersorganisatie krijgen zelf toegang tot deze “administrator module” en hebben op die manier volledige controle over hoe de applicatie zich gedraagt binnen de organisatie.