CASER Red Edition ondersteunt je gehele klantbediening
Ongeëvenaard gebruikersgemak
Met CASER Red Edition til je de efficiënte ondersteuning van je klantprocessen naar het hoogste niveau. Volledig zonder programmeren in te richten. En altijd overzichtelijk.
- Ons meest complete casemanagementpakket
- Volledige ondersteuning voor werkstroomsturing op een contact center
- Groot gebruikersgemak voor zowel managers als medewerkers
CASER ondersteunt je gehele klantbediening, geeft je inzicht in alle gegevens die je daarbij nodig hebt en stelt je in staat om al je werk vanuit één systeem te plannen en uit te voeren.
Overzichtelijk
Altijd inzicht in alle afspraken
en openstaande taken
Snel
Volledig automatische
dossierverdeling
Volledig
Gekoppeld met klantgegevens
en agendasystemen
CASER Red Edition is ons meest complete casemanagementpakket. Naast de mogelijkheden om (multi-label) cases te registreren, classificeren, routeren en behandelen, bevat de Red Edition volledige ondersteuning voor werkstroomsturing op een contact center. Daarmee kunnen alle werkzaamheden in combinatie met inkomende telefonie bestuurbaar binnen de afgesproken termijnen worden uitgevoerd.
Daarnaast biedt de Red Edition de mogelijkheid om financiële ontvangsten te verwerken en betalingen te doen en bieden we inzicht in management informatie in de applicatie zelf. De dossier- en taakverdeling is volledig geautomatiseerd.
Voordelen van CASER Red Edition
Ongeëvenaard gebruikersgemak
Het registeren van een case is binnen CASER heel eenvoudig. Door vooraf goed te bepalen op welke vragen allemaal antwoord moet worden gegeven, wordt een medewerker uitstekend ondersteund in het compleet vastleggen van een nieuw klantverzoek. Elke case wordt bij intake voorzien van de juiste classificatie zodat deze in het vervolg door de meest geschikte medewerker kan worden behandeld.
Besturing contact center
Met CASER kun je alle uit te voeren werkzaamheden groeperen in werkstromen met eigen servicelevels en afhandeltijden. Met de module “werkstroomsturing” kun je medewerkers eenvoudig en snel inzetten op die verschillende werkzaamheden, en tussentijds omzetten naar inkomende telefonie als dat nodig is. Op die manier kun je beschikbare medewerkers altijd zo inzetten dat de afgesproken servicelevels worden gehaald.
Geautomatiseerde case verdeling
Het verdelen van tientallen of honderden nieuwe cases per dag over de beschikbare medewerkers is in veel organisaties een tijdrovende klus. In CASER wordt dat volledig automatisch uitgevoerd op basis van unieke algoritmes en met gebruikmaking van alle binnen CASER beschikbare gegevens over onder andere beschikbaarheid, aanwezigheid en werklast. Zo wordt de werkverdeling niet alleen sneller, maar vooral ook kwalitatief veel beter. Iedere medewerker krijgt het werk toebedeeld dat het beste past qua belasting, kennis, vaardigheden en voorkeur.
Krachtige profielen
Elke medewerker heeft in CASER een eigen profielpagina waarop alle gegevens over kennis, beschikbaarheid, werkuren en vrijstellingen zijn vastgelegd. Die gegevens worden niet alleen gebruikt bij de geautomatiseerde verdeling, maar kunnen ook in rapportages worden verwerkt om snel inzicht te krijgen in de werkelijk beschikbare kwalitatieve en kwantitatieve capaciteit. Onmisbaar bij het uitvoeren van goede personeelsplanning.
Draaiboeken en workflows
Het is mogelijk om voor elk casetype specifieke draaiboeken te modelleren. Met zo’n draaiboek wordt een medewerker geholpen om de juiste werkzaamheden op het juiste moment uit te voeren. Alle taken die voor de afhandeling van een klantvraag moeten worden uitgevoerd, worden volgens een vooraf bepaald schema en in onderlinge afhankelijkheid gepland en uitgevoerd. Zo is ook eenvoudig te monitoren in welk stadium van afhandeling de cases zich bevinden.
Werkinstructies op case- en taakniveau
In CASER is het mogelijk om op elk niveau van case- of taaktypes vooraf informatie toe te voegen die relevant is voor de uitvoering van het werk. Dat kunnen werkinstructies in de vorm van teksten zijn, maar ook links naar relevante kennis, artikelen, intranetpagina’s of bijvoorbeeld procesbeschrijvingen in TIBCO Nimbus. Omdat de classificatie van werk in CASER zo fijnmazig is, kan relevante informatie heel gericht en zonder overbodige ballast worden aangeboden. Nooit meer zoeken naar de informatie die je nodig hebt!
Snelle en gemakkelijke correspondentie
Uiteraard kunnen in CASER berichten zoals mails en poststukken worden opgesteld en verstuurd. Uniek aan CASER is dat dat ook volledig multi-label of multi-brand kan worden ingericht. Zo wordt voor elke klant altijd de juiste schrijfstijl, het juiste sjabloon en de juiste afzender gebruikt. Standaardteksten zijn per casetype en label in te richten zodat een medewerker altijd alleen de relevante teksten krijgt aangeboden.
Persoonlijke dashboards
De startpagina van elke medewerker is een persoonlijk in te richten dashboard met álle widgets die je nodig hebt om in één oogopslag overzicht te hebben over je werkdag. Zo heb je bijvoorbeeld direct inzage in je agenda, je uit te voeren taken en je urenregistratie.
Altijd overzicht over taken en afspraken
In CASER heb je altijd overzicht over alle taken en afspraken. Door de takenlijst te combineren met je agenda, kun je heel eenvoudig alle taken op dag en tijdstip plannen. Er is zelfs inzicht in alle taken die je hebt uitgezet bij collega’s zodat je precies weet wat je nog van wie kunt verwachten en wanneer dat opgeleverd wordt.
Realtime managementinformatie
CASER biedt standaard real-time managementinformatie in een eigen dashboard. Indien gewenst kan natuurlijk ook eenvoudig worden gekoppeld met bijvoorbeeld Microsoft Power BI om nóg meer inzicht te krijgen.
CASER is volledig naar wens in te richten
Voor alle edities van CASER geldt: vrijwel alle elementen kunnen met behulp van configuratie worden aangepast aan de specifieke omstandigheden van de gebruikersorganisatie. Zonder te programmeren. De beheerders in de gebruikersorganisatie krijgen zelf toegang tot deze “administrator module” en hebben op die manier volledige controle over hoe de applicatie zich gedraagt binnen de organisatie.