Ondersteun je volledige klantbediening
CASER Blue Edition maakt je verwachtingen meer dan waar
CASER Blue Edition bevat de meest essentiële onderdelen om jouw klantproces te kunnen uitvoeren en besturen in één oplossing. Met CASER Blue Edition stel je jouw organisatie in staat om snel en doeltreffend klantverwachtingen te overtreffen!
- Alles wat nodig is voor uitmuntende klantbediening
- Gebruiksvriendelijk en snel
- Alle klantgegevens en contactmomenten altijd inzichtelijk
CASER ondersteunt je gehele klantbediening, geeft je inzicht in alle gegevens die je daarbij nodig hebt en stelt je in staat om al je werk vanuit één systeem te plannen en uit te voeren.
Overzichtelijk
Altijd inzicht in alle
openstaande taken
en vervaldata
Snel
Vind wat je zoekt
in een handomdraai
Volledig
Alle klant-, case-
en contactinformatie
in één klantbeeld
CASER Blue Edition is een uitgebreide applicatie voor dossiervastlegging, -routering en -behandeling. Standaard geschikt voor het werken namens meerdere opdrachtgevers. Gekoppeld met CRM systeem of polisadministratie voor klantherkenning en contactregistratie. Volledig geïntegreerd met mailsysteem en scanstraat. Alle informatie over klanten, klantverzoeken, taken, en medewerkers centraal beschikbaar, overzichtelijk en bruikbaar.
Eenvoudige document- en mailcreatie met eigen sjablonen, standaardteksten, brieven en e-mails. Routering van taken en cases op basis van kennis en beschikbaarheid. Altijd inzicht en overzicht.
Voordelen van CASER Blue Edition
Ongeëvenaard gebruiksgemak
In het dagelijks gebruik is CASER ongelofelijk eenvoudig! Door toepassing van zelf-verklarende knoppen, menu-opties en toelichtingen kan een nieuwe gebruiker zelfs met minimale training direct aan de slag.
Compleet klantbeeld
In CASER Blue Edition worden alle klantgegevens, waaronder contractgegevens, case- en contacthistorie overzichtelijk in één scherm gepresenteerd. Zo weet je direct welke klant je voor je hebt en wat er allemaal speelt.
Case- en taakverdeling
Het verdelen van tientallen of honderden nieuwe cases per dag over de beschikbare medewerkers is in veel organisaties een tijdrovende klus. In CASER Blue Edition wordt dat veel eenvoudiger gemaakt. Bij de handmatige verdeling van cases en taken heb je direct inzicht in beschikbaarheid en kennis, onderhanden werklast en het verdeelde werk van die dag. Zo kun je voorkomen de werkdruk van je medewerkers te hoog oploopt en zelf de meest geschikte medewerkers bepalen.
Eenvoudige case-layout
Elke case heeft in de basis dezelfde eenvoudige en overzichtelijke indeling en opbouw zodat je als gebruiker snel weet waar je welke informatie kunt vinden. Wel is het mogelijk om voor specifieke casetypes heel specifieke informatie vast te leggen en te tonen. Standaard wat standaard kan, specifiek waar het nodig is.
Uitgebreide zoekmogelijkheden
CASER biedt uitgebreide en bijzonder effectieve zoekmogelijkheden. Zo vind je niet alleen snel de juiste klantgegevens, maar ook cases over een bepaald onderwerp of berichten.
Snelle en gemakkelijke correspondentie
Uiteraard kunnen in CASER berichten zoals mails en poststukken worden opgesteld en verstuurd. Uniek aan CASER is dat dat ook volledig multi-label of multi-brand kan worden ingericht. Zo wordt voor elke klant altijd de juiste schrijfstijl, het juiste sjabloon en de juiste afzender gebruikt. Standaardteksten zijn per casetype en label in te richten zodat een medewerker altijd alleen de relevante teksten krijgt aangeboden.
Altijd overzicht over taken
In CASER heb je altijd overzicht over alle taken, de datum waarop deze zijn gepland en de uiterste vervaldatum of SLA datum. Als een uiterste vervaldatum nadert, of zelfs is overschreden, wordt de gebruiker daarop geattendeerd. Je kunt bovendien instellen dat voor bepaalde taaktypes automatisch een notificatie wordt getoond als zo’n taak nieuw wordt toegewezen.
Persoonlijke dashboards
De startpagina van elke medewerker is een persoonlijk in te richten dashboard met álle widgets die je nodig hebt om in één oogopslag overzicht te hebben over je werkdag. Zo heb je bijvoorbeeld direct inzage in je agenda, je uit te voeren taken en je urenregistratie.
Dagelijkse rapportages
Bij de implementatie van Blue Edition richten we een aantal dagelijkse standaard rapportages in waarmee de gebruikersorganisatie zelf analyses kan doen of draaitabellen kan maken. Een bijzonder simpele maar ook zeer doeltreffende methode om ook buiten de applicatie inzicht en overzicht te hebben.
CASER is volledig naar wens in te richten
Voor alle edities van CASER geldt: vrijwel alle elementen kunnen met behulp van configuratie worden aangepast aan de specifieke omstandigheden van de gebruikersorganisatie. Zonder te programmeren. De beheerders in de gebruikersorganisatie krijgen zelf toegang tot deze “administrator module” en hebben op die manier volledige controle over hoe de applicatie zich gedraagt binnen de organisatie.