Klanten waarderen onze dienstverlening met een 8,9
Geschreven door: Redactie
Datum: 31-10-2023
Tag: Nieuws
We hechten veel waarde aan feedback van onze klanten, omdat continu verbeteren in het DNA van ons bedrijf zit. We evalueren iedere training, sluiten iedere opdracht af met een gesprek met de opdrachtgever en toetsen ieder kwartaal bij onze klanten de tevredenheid over onze dienstverlening. Bij die laatste evaluatie over het derde kwartaal van dit jaar kwam daar een gemiddelde waardering van een 8,9 uit. We zijn daar enorm trots op en nemen ook de aanbevelingen ter harte.
Redactie
Verwante artikelen
Nieuws
5 december 2023
Anker Rechtshulp zet resoluut in op vergroten klanttevredenheid met CASER Legal Edition
Lees meer
Nieuws
Nieuws
Nieuws
Nieuws
Nieuws
Nieuws
Nieuws
10 mei 2023
Tell me and I forget. Teach me and I remember. Involve me and I learn. – Benjamin Franklin
Lees meer
Nieuws
Nieuws
20 april 2023
Goed bezocht partnerevent van het Verbond van Verzekeraars levert mooi inkijkje in de organisatie van museum Mauritshuis
Lees meer
Nieuws
Nieuws
Nieuws
Nieuws
Nieuws
Nieuws
27 februari 2023
Met of zonder STAP budget: tot vrijdag 5-10% korting op trainingen bij GO Company
Lees meer
Nieuws
Nieuws
13 februari 2023
Citymarketing Tilburg: “Ons vraagstuk is daadkrachtig en serieus aangepakt”
Lees meer
Nieuws
Nieuws
Nieuws
Nieuws
Nieuws
Nieuws
Nieuws
Nieuws
Nieuws
Nieuws
3 december 2015
“Het team op orde te krijgen structuur geven en het servicelevel en afhandeltijd verbeteren”
Lees meer