CASER ondersteunt je gehele klantbediening, geeft je inzicht in alle gegevens die je daarbij nodig hebt en stelt je in staat om al je werk vanuit één systeem te plannen en uit te voeren.
Alle CASER Editions op een rij
CASER Blue Edition
Uitgebreide applicatie voor dossiervastlegging, -routering en -behandeling.
- Standaard geschikt voor het werken namens meerdere opdrachtgevers
- Gekoppeld met CRM systeem of polisadministratie voor klantherkenning en contactregistratie
- Volledig geïntegreerd met mailsysteem en scanstraat
- Alle informatie over klanten, klantverzoeken, taken, en medewerkers centraal beschikbaar, overzichtelijk en bruikbaar.
CASER Yellow Edition
Plan the work, work the plan.
- Alle functionaliteit van de Blue Edition
- Agenda functionaliteit om afspraken en taken op specifieke tijdstippen te plannen.
- De mogelijkheid tot het werken met draaiboeken en standaardprocessen zodat alle taken in het proces automatisch worden aangemaakt, gepland en gevolgd kunnen worden.
CASER Red Edition
Ketensturing op topniveau.
- Alle functionaliteit van de Blue en Yellow Edition.
- Volledige ondersteuning voor werkstroomsturing op een Contact Center zodat alle werkzaamheden in combinatie met inkomende telefonie bestuurbaar binnen de afgesproken termijnen kunnen worden uitgevoerd.
- De mogelijkheid om financiële ontvangsten te verwerken en betalingen te doen.
CASER Legal Edition
Speciale uitvoering voor juridische dienstverleners met daarin alle functionaliteit uit de andere Editions, aangevuld met:
- Alle functionaliteit uit de andere CASER Editions
- De mogelijkheid om dossiers uit te besteden aan externe schaderegelaars of advocatenkantoren.
- Automatische controle op belangentegenstelling
De mogelijkheid om te werken met massaschaderegistraties en andere redenen van koppelen van dossiers. - Specifieke mogelijkheden voor klachtenregistratie en -afhandeling.